Strony informacyjne

Regulamin

REGULAMIN

PLATFORMY ZAKUPOWEJ

 

Postanowienia ogólne

Artykuł 1

Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. OSAA - OSAA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bydgoszczy (85-719), ul. Fordońska 40 , zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy, XIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000186500, NIP 9671134407, adres mailowy: osaa@osaa.com.pl, nr tel.: 52 366 04 80.

  2. Podmiot zrzeszony – podmiot powiązany z OSAA umową o współpracy; aktualny wykaz Podmiotów zrzeszonych jest dostępny pod adresem internetowym: http://www.osaa.com.pl/pl/dystrybutorzy.

  3. Platforma zakupowa - narzędzie dostępne pod adresem internetowym jurex.platforma.osaa.com.pl Narzędzie to umożliwia zawieranie umów sprzedaży dotyczących Towarów.

  4. Sprzedawca – dla Klientów zarejestrowanych na Platformie zakupowej przez OSAA jest to OSAA, a dla Klientów zarejestrowanych na Platformie zakupowej przez dany Podmiot zrzeszony jest to ten Podmiot zrzeszony.

  5. Klient - osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która złożyła zamówienie na Towar zgodnie z niniejszym Regulaminem i nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.

  6. Zamówienie - złożenie oświadczenia woli przez Klienta zgodnie z wzorem zamieszczonym na Platformie zakupowej, stanowiące ofertę zawarcia umowy.

  7. Potwierdzenie Złożenia Zamówienia – informacja wysyłana do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, że jego Zamówienie wpłynęło i zostanie zrealizowane.

  8. Zmiana Statusu Zamówienia – informacje wysyłane do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej informujące o przejściu jego Zamówienia do kolejnego etapu obsługi. Klient jest informowany o następujących statusach Zamówienia: „złożone”, „w trakcie realizacji”, „zrealizowane”.

  9. Potwierdzenie Realizacji Zamówienia – informacja wysłana do Klienta, że jego Zamówienie zostało zrealizowane.

  10. Towar - każdy towar opisany i oznaczony ceną sprzedaży, widoczny po zalogowaniu do Platformy zakupowej.

  11. Konto - nieodpłatna funkcjonalność Platformy zakupowej (usługa świadczona drogą elektroniczną) pozwalająca na spersonalizowanie wybranych przez Klienta ustawień dla procesu składania Zamówień i ich realizacji oraz śledzenia ich historii, ułatwiająca dokonywanie zakupów. Konto Klienta jest prowadzone przez PHU JUREX MARCIN JEZIORSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA

  12. Osoba upoważniona – osoba, którą Klient wskazuje jako upoważnioną do składania w jego imieniu Zamówień oraz do przesyłania i odbierania wszelkiej korespondencji dotyczącej złożonych Zamówień, w tym korespondencji wysyłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej, w szczególności do odbioru Potwierdzenia Złożenia Zamówienia i Potwierdzenia Realizacji Zamówienia oraz Zmian Statusu Zamówienia.

Artykuł 2

1. Postanowienia Regulaminu mają zastosowanie do wszelkich transakcji dokonywanych za pośrednictwem Platformy zakupowej.

2. Zamieszczona na stronie informacja o Towarze wraz z ceną nie stanowi oferty w rozumieniu art. 543 KC, a jedynie zaproszenie do składania ofert.

3. Oferta zawarcia umowy złożona przez Klienta (Zamówienie) wiąże go przez 7 dni.

4. Umowa zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient otrzyma w formie mailowej na podany przez siebie adres Potwierdzenie Realizacji Zamówienia. 

Warunki korzystania z Platformy zakupowej

Artykuł 3

  1. Platforma zakupowa jest narzędziem dostępnym dla Klienta po nadaniu uprawnień przez OSAA lub Podmiot zrzeszony. Nadanie uprawnień polega na utworzeniu dla danego Klienta i jego Osób upoważnionych loginów w postaci adresów e-mail, którymi będą się posługiwać przy składaniu zamówień.

  2. Warunkiem nadania uprawnień, o których mowa w ust. 1, jest łącznie:

  1. nieposiadanie przez Klienta statusu konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,

  2. zgłoszenie przez Klienta OSAA lub Podmiotowi zrzeszonemu chęci uzyskania uprawnień, o których mowa w ust. 1,

  3. podanie OSAA lub Podmiotowi zrzeszonemu, do którego Klient wystąpił o nadanie uprawnień, danych w postaci: nazwy przedsiębiorcy, adresu, NIP, adresu e-mail, numeru telefonu, adresu do wysyłki, adresu do korespondencji, logo, imienia i nazwiska oraz adresów e-mail i numerów telefonów Osób upoważnionych, które to dane są zapisywane na Koncie Klienta i wykorzystywane do realizacji jego Zamówień.

  1. Poza posiadaniem uprawnień nadanych zgodnie z ust. 1 i 2 powyżej, do korzystania z Platformy zakupowej niezbędne jest posiadanie urządzenia (np. komputer, tablet, telefon komórkowy) z dostępem do sieci Internet i z aktywną przeglądarką internetową.

  2. Szczegółowe zasady świadczenia na rzecz Klientów usługi prowadzenia Konta na Platformie zakupowej określa Regulamin Konta.

Procedura składania zamówienia

Artykuł 4

  1. Składanie zamówienia polega na wyborze pozycji towarowych z grup produktowych Katalogu w określonej ilości i przeniesieniu ich do Koszyka Platformy zakupowej. Następny krok to użycie „Przejdź do zamawiania” i wypełnienie wszystkich pól wymaganych formularza składania zamówienia. Ostatni krok to zatwierdzenie wprowadzonych danych przez użycie przycisku „Finalizuj zamówienie”. W tym momencie zamówienie zostaje formalnie złożone co jest potwierdzane wyświetleniem strony potwierdzenia, zawierającej numer nadany zamówieniu w Platformie zakupowej.

  2. Czas realizacji zamówienia podany jest w ……………………….

  3. W zależności od indywidualnych uzgodnień sposób dostawy jest uzgadniany przy nadawaniu uprawnień do korzystania z Platformy zakupowej albo wybierany przez Klienta każdorazowo podczas składania Zamówienia spośród następujących:

a)       odbiór osobisty,

b)      przesyłka.

  1. Klient może wybrać formę płatności spośród następujących form:

a)       płatność przy odbiorze – zapłata następuje do rąk Sprzedawcy albo przewoźnika przy obiorze przesyłki,

b)      przedpłata na rachunek bankowy – wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni od dnia otrzymania Potwierdzenia Realizacji Zamówienia.

  1. Koszty przesyłki zależne są od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności, a także indywidualnych uzgodnień, i są widoczne przy każdej z dostępnych form przesyłki.

Realizacja zamówienia

Artykuł 5

  1. Realizacją zamówienia Klienta zajmuje się Sprzedawca. OSAA może powierzyć realizację zamówienia Klienta wybranemu Podmiotowi zrzeszonemu.

2.    Klient jest informowany o poszczególnych etapach obsługi jego Zamówienia poprzez wysyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej komunikaty Zmiana Statusu Zamówienia.

3. Zamówienie, które posiada status „złożone”, to Zamówienie, które wpłynęło do podmiotu realizującego zamówienie, jednak podmiot ten nie przystąpił jeszcze do jego obsługi.

4.    Zamówienie, które posiada status „w realizacji”, to Zamówienie, którego obsługę już rozpoczęto. Na tym etapie podmiot zajmujący się realizacją Zamówienia weryfikuje, czy realizacja Zamówienia jest możliwa i je kompletuje.

5. Zamówienie, które posiada status „zrealizowane”, to Zamówienie, którego możliwość zrealizowania podmiot realizujący Zamówienie potwierdza, i które zostało skompletowane.

 

Artykuł 6

1.      Za datę zrealizowania Zamówienia uważa się, w zależności od wybranego sposobu dostawy, datę jego przekazania przewoźnikowi lub datę odbioru Towarów przez Klienta od OSAA lub Podmiotu zrzeszonego.

2.      Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klienta z chwilą wydania Towaru przewoźnikowi.

3.      Zasady odbioru Towaru od przewoźnika określa przewoźnik w miarę możliwości po konsultacji z Klientem.

 

Reklamacje

Artykuł 8

1. W przypadku gdy Towar ma wadę należy zgłosić ten fakt Sprzedawcy PHU JUREX MARCIN JEZIORSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA

2.      Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać żądanie Klienta. Zgłoszenie powinno być podpisane oraz zawierać aktualne dane Klienta.

3.      Sprzedawca ustosunkowuje się do żądania Klienta w terminie 7 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.

4.      Wadliwy towar należy dostarczyć na adres Sprzedawcy podany w artykule 1 pkt 1 Regulaminu.

5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym artykule mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego dotyczące rękojmi przy sprzedaży.

 

 

Ochrona danych osobowych

Artykuł 9

 

1.Administratorem danych osobowych Klientów są:

a) OSAA spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Bydgoszczy (85-719), ul. Fordońska 40 – w odniesieniu do Klientów i Osób upoważnionych, którym uprawnienia do korzystania z Platformy zakupowej nadała OSAA;

b) Podmiot zrzeszony - w odniesieniu do Klientów i Osób upoważnionych, którym uprawnienia do korzystania z Platformy zakupowej nadał dany podmiot zrzeszony;

 

2. Dane osobowe Klientów są zbierane i przetwarzane przez Administratora danych osobowych w celu realizacji zawartej z Klientem umowy sprzedaży, jak również w celu realizacji zawartej z Klientem usługi prowadzenia Konta na Platformie zakupowej.

3. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klient ma prawo do:

  1. dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO1);

  2. sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO);

  3. żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 ust. 1, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisie art. 17 ust. 3 RODO;

  4. żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;

  5. przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach art. 20 RODO;

4. Klientowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku, jeśli przy przetwarzaniu danych osobowych Klienta Administrator danych osobowych naruszy przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

5. Jeśli Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe Klienta na podstawie zgody, Klientowi przysługuje prawo wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na ważność przetwarzania, które zostało dokonane na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

6. Dodatkowo Administrator danych osobowych informuje, że z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Klienta, Klientowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych przez ADO jest:

  1. niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),

  2. uzasadniony interes prawny ADO (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

7. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz ich ochrony zostały zawarte w Polityce prywatności dostępnej na stronie http://jurex.platforma.osaa.com.pl/pl/page/polityka-prywatnosci

Postanowienia końcowe

Artykuł 10

  1. OSAA oraz Podmioty zrzeszone porozumiewają się z Klientem za pośrednictwem poczty e-mail i/lub telefonicznie. Klient ma możliwość porozumiewania się ze OSAA oraz Podmiotami zrzeszonymi za pośrednictwem poczty e-mail i/lub telefonicznie.

2. Klient nie może dostarczać OSAA ani Podmiotom zrzeszonym treści o charakterze bezprawnym.

1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

 

 

 

REGULAMIN KONTA NA PLATFORMIE ZAKUPOWEJ

§1. Definicje

  1. Konto – nieodpłatna funkcjonalność Platformy zakupowej (usługa świadczona drogą elektroniczną) pozwalająca na spersonalizowanie wybranych przez Klienta ustawień dla procesu składania zamówień i ich realizacji oraz śledzenia ich historii, ułatwiająca dokonywanie zakupów.

  2. Platforma zakupowa – narzędzie dostępne pod adresem internetowym https://jurex.platforma.osaa.com.pl/ Narzędzie to umożliwia nabywanie towarów od Usługodawcy.

  3. Usługodawca PHU JUREX MARCIN JEZIORSKI I WSPÓLNICY prowadzący działalność gospodarczą jako wspólnicy spółki cywilnej pod nazwą PHU JUREX MARCIN JEZIORSKI I WSPÓLNICY, NIP 5783112047 adres mailowy: jurex.elblag@wp.pl nr tel.: 55 237 08 14,

  4. Użytkownik – klient nabywający towary za pośrednictwem Platformy zakupowej.

§ 2. Konto na Platformie zakupowej

  1. Dla Użytkownika Platformy zakupowej tworzone jest Konto.

  2. Założenie i korzystanie z Konta użytkownika jest nieodpłatne i dobrowolne, jednak jest warunkiem korzystania z Platformy zakupowej.

  3. Konto pozwala Użytkownikowi na pełne korzystanie z funkcjonalności Platformy zakupowej, takich jak sprawdzanie statusu zamówienia, przeglądanie historii zamówień, edycję danych Użytkownika w Koncie.

  4. Konto zakłada Użytkownikowi Usługodawca po zgłoszeniu przez Użytkownika chęci korzystania z Platformy zakupowej i podaniu danych wymaganych przy założeniu Konta.

  5. Aby korzystać z Konta Użytkownika należy posiadać urządzenie (np. komputer, tablet, telefon komórkowy) z dostępem do sieci Internet i aktywną przeglądarką internetową, a także podane przez Usługodawcę dane dostępowe (login i hasło).

  6. W momencie rejestracji (założenia Konta Użytkownika) zostaje zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą umowa o prowadzenie Konta na Platformie zakupowej na zasadach określonych w niniejszym regulaminie.

  7. Umowa o prowadzenie Konta na Platformie zakupowej zostaje zawarta na czas nieokreślony.

  8. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z Konta, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W tym celu Użytkownik powinien wysłać do Usługodawcy, na adres email: jurex.eblag@wp.pl swoją rezygnację. Rezygnacja będzie skutkować niezwłocznym usunięciem Konta użytkownika oraz rozwiązaniem umowy w tym zakresie. Usunięcie Konta Użytkownika skutkuje brakiem możliwości korzystania z Platformy zakupowej.

§ 3. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące Konta należy zgłaszać Usługodawcy na adres email: jurex.elblag@wp.pl

  2. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

§ 4. Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników i wskazanych przez nich osób upoważnionych jest Usługodawca - …………………………….. , ………………………………………….

  2. Dane osobowe Użytkowników są zbierane i przetwarzane przez Usługodawcę w celu realizacji zawartej z Użytkownikiem umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta na Platformie zakupowej.

  3. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klient ma prawo do:

      1. dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO );

      2. sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO);

      3. żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 ust. 1, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisie art. 17 ust. 3 RODO;

      4. żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;

      5. przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach art. 20 RODO;

  1. Użytkownikowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku, jeśli przy przetwarzaniu danych osobowych Użytkownika Administrator danych osobowych naruszy przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

  2. Jeśli Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe Użytkownika na podstawie zgody, Użytkownikowi przysługuje prawo wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na ważność przetwarzania, które zostało dokonane na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

  3. Dodatkowo Administrator danych osobowych informuje, że z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika, Użytkownikowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych przez Administratora danych osobowych jest:

    1. niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),

    2. uzasadniony interes prawny Administratora danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  1. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz ich ochrony zostały zawarte w Polityce prywatności dostępnej na stronie http://jurex.platforma.osaa.com.pl/pl/page/polityka-prywatnosci

§ 5. Postanowienia końcowe

 

  1. Usługodawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu z ważnych przyczyn w postaci konieczności zmiany regulaminu spowodowanej:

    1. zmianą przepisów prawa mającą wpływ na świadczenie przez Usługodawcę usługi prowadzenia Konta – w zakresie niezbędnym do dostosowania regulaminu do tej zmiany,

    2. modernizacją Konta, polegającą na zmianie jego funkcjonalności – w zakresie niezbędnym do dostosowania regulaminu do tej zmiany.

  2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Użytkownika przypisany do jego Konta co najmniej na 14 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w życie.

  3. Użytkownik, który nie zgadza się na proponowane zmiany, ma prawo zrezygnować z Konta, wysyłając informację w tym zakresie na adres e-mail Usługodawcy: jurex.elblag@wp.pl Umowa o świadczenie usługi prowadzenia Konta rozwiązuje się w dowolnym wybranym przez Użytkownika momencie, nie później jednak, niż z chwilą wejścia w życie nieakceptowanych przez niego zmian regulaminu. Rozwiązanie umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta jest równoznaczne z utratą możliwości korzystania przez Użytkownika z Platformy zakupowej.

  4. Zakazane jest dostarczanie przez Użytkownika treści o charakterze bezprawnym.

REGULAMIN

SKLEPU INTERNETOWEGO

 

Postanowienia ogólne

Artykuł 1

Terminy użyte w Regulaminie oznaczają:

1. Sprzedawca -

PHU JUREX MARCIN JEZIORSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA . ,, prowadzący działalność gospodarczą jako wspólnicy spółki cywilnej pod nazwą PHU JUREX MARCIN JEZIORSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA , NIP 5783112047, adres mailowy: jurex.laser@wp.pl nr tel.: 55 237 08 14

2. Sklep internetowy - narzędzie dostępne pod adresem internetowym …………………………………. Narzędzie to umożliwia nabywanie Towarów od Sprzedawcy.

3. Klient - osoba fizyczna, prawna lub inna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która złożyła zamówienie na Towar zgodnie z niniejszym Regulaminem.

4. Zamówienie - złożenie oświadczenia woli przez Klienta zgodnie z wzorem zamieszczonym w Sklepie internetowym, stanowiące ofertę zawarcia umowy.

5. Potwierdzenie Złożenia Zamówienia – informacja wysyłana do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, że jego Zamówienie wpłynęło i zostanie zrealizowane. Załącznikiem do informacji jest Regulamin.

6. Zmiana Statusu Zamówienia – informacje wysyłane do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej informujące o przejściu jego Zamówienia do kolejnego etapu obsługi. Klient jest informowany o następujących statusach Zamówienia: „złożone”, „w trakcie realizacji”, „zrealizowane”.

7. Potwierdzenie Realizacji Zamówienia – informacja wysłana do Klienta, że jego Zamówienie zostało zrealizowane.

8. Towar - każdy towar opisany i oznaczony ceną sprzedaży na Stronie Internetowej

9. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Artykuł 2

1. Postanowienia Regulaminu mają zastosowanie do wszelkich transakcji dokonywanych za pośrednictwem Sklepu internetowego.

2. Zamieszczona na stronie informacja o Towarze wraz z ceną nie stanowi oferty w rozumieniu art. 543 KC, a jedynie zaproszenie do składania ofert.

3. Oferta zawarcia umowy złożona przez Klienta (Zamówienie) wiąże go przez 7 dni.

3. Umowa zostaje zawarta z chwilą, gdy Klient otrzyma w formie mailowej na podany przez siebie adres Potwierdzenie Realizacji Zamówienia.

 

Warunki korzystania ze Sklepu internetowego

Artykuł 3

Sklep internetowy jest narzędziem ogólnodostępnym i korzystać z niego może ogół użytkowników , którzy wejdą na dany adres internetowy, pod którym to narzędzie działa. Dostęp do Sklepu internetowego można uzyskać za pomocą urządzenia (np. komputer, tablet, telefon komórkowy) z dostępem do sieci Internet i z aktywną przeglądarką internetową. Warunkiem koniecznym nabywania Towarów w Sklepie internetowym jest posiadanie aktywnego adresu e-mail, podanie niezbędnych do realizacji zamówienia danych osobowych oraz danych określających adres wysyłki, które to dane wymienione są w formularzu składania zamówienia.

Przy składaniu Zamówienia Klient może skorzystać z dwóch możliwości:

Ja/My (*)………………………………………………………….. niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy………………………………………………………………………/umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

Data

 

(*)   niepotrzebne skreślić

1 Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

2. Klient nie może dostarczać Sprzedawcy treści o charakterze bezprawnym.

3.     Postanowienia niniejszego Regulaminu określające uprawnienia lub obowiązki Kupującego sprzecznie z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub też naruszające interesy konsumentów nie dotyczą Konsumentów.

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 do Regulaminu:

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:

…………………………………………………………………………………………..

…………………………………………………………………………………………..

 

7. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych oraz ich ochrony zostały zawarte w Polityce prywatności dostępnej na stronie http://jurex.platforma.osaa.com.pl/pl/page/polityka-prywatnosci

 

Postanowienia końcowe

Artykuł 10

4. Klientowi przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w przypadku, jeśli przy przetwarzaniu danych osobowych Klienta Administrator danych osobowych naruszy przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.

5. Jeśli Administrator danych osobowych przetwarza dane osobowe Klienta na podstawie zgody, Klientowi przysługuje prawo wycofania zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na ważność przetwarzania, które zostało dokonane na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

6. Dodatkowo Administrator danych osobowych informuje, że z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Klienta, Klientowi przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych, w tym profilowania, w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych przez ADO jest:

 

 

Realizacja zamówienia

Artykuł 5

1.      Realizacją zamówienia Klienta zajmuje się Sprzedawca.

2.      Klient jest informowany o poszczególnych etapach obsługi jego Zamówienia poprzez wysyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej komunikaty Zmiana Statusu Zamówienia.

3. Zamówienie, które posiada status „złożone”, to Zamówienie, które wpłynęło do Sprzedawcy, jednak Sprzedawca nie przystąpił jeszcze do jego obsługi.

4.      Zamówienie, które posiada status „w realizacji”, to Zamówienie, którego obsługę już rozpoczęto. Na tym etapie Sprzedawca weryfikuje, czy realizacja Zamówienia jest możliwa i je kompletuje.

5. Zamówienie, które posiada status „zrealizowane”, to Zamówienie, którego możliwość zrealizowania Sprzedawca potwierdza, i które zostało skompletowane.

 

Artykuł 6

1.      Za datę zrealizowania Zamówienia uważa się datę jego przekazania przewoźnikowi.

2.      Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru przechodzi na Klienta z chwilą wydania Towaru przewoźnikowi.

3.      Zasady odbioru Towaru od przewoźnika określa przewoźnik w miarę możliwości po konsultacji z Klientem.

4.      Postanowienia ust. 1-3 nie dotyczą Klientów będących Konsumentami.

5.      Klient będący Konsumentem wraz z Towarem otrzymuje:

a)       pisemne potwierdzenia zawarcia umowy, stwierdzające datę i rodzaj oraz przedmiot świadczenia oraz cenę,

b)       wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

 

Odstąpienie od umowy

Artykuł 7

1.      Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

2.      Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru do Konsumenta.

3.      Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient będący Konsumentem musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.

4.      W przypadku skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z możliwości odstąpienia od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej Sprzedawca prześle Konsumentowi  niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

5.      Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy kierować na adres pocztowy, adres e-mail lub numer faxu podane w artykule 1 pkt 1 Regulaminu.

6.      Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient będący Konsumentem wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

7.      W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokonuje przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.      Zwracany Towar należy dostarczyć na adres Sprzedawcy podany w artykule 1 pkt 1 Regulaminu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.

9.      Konsument musi ponieść bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy). W przypadku gdy zwracany przez Konsumenta Towar nie może być zwrócony w zwykłym trybie za pośrednictwem poczty maksymalne koszty bezpośredniego zwrotu Towaru są uzależnione od wybranego przez Konsumenta sposobu zwrotu Towaru, w tym w przypadku korzystania z firm kurierskich wynikają one z cenników usług oferowanych przez tego rodzaju firmy.

10.   Klient odpowiada za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

11.   Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

1)    o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2)       w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3)      w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4)       w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5)      w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6)       w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7)      w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8)      w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9)      w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10)   o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11)    zawartej w drodze aukcji publicznej;

12)    o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13)    o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Reklamacje

Artykuł 8

1.     Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia Klientowi Towaru wolnego od wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady Towaru z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów Kodeksu cywilnego.

2.     W przypadku gdy Towar ma wadę należy zgłosić ten fakt Sprzedawcy na adres pocztowy, adres e-mail, numer telefonu  lub numer faxu podany w artykule 1 pkt 1 Regulaminu.

3.     Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać przyczynę złożenia reklamacji oraz określać żądanie Klienta. Zgłoszenie powinno być podpisane oraz zawierać aktualne dane Klienta.

4.     Sprzedawca ustosunkowuje się do żądania Klienta w terminie 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacji.

5.     Wadliwy towar uprzejmie prosimy dostarczyć na adres Sprzedawcy podany w artykule 1 pkt 1 Regulaminu.

6.     W przypadku nieuwzględnienia przez Sprzedawcę roszczeń Klienta związanych z wadliwością towaru, Klientowi poza możliwością dochodzenia swoich roszczeń przed sądem przysługuje:

1) prawo skorzystania z pomocy odpowiednich, wyznaczonych do spraw ochrony konsumentów organów, w tym między innymi do Powiatowego (Miejskiego) Rzecznika Praw Konsumentów lub Inspekcji Handlowej zobowiązanych do udzielania konsumentom bezpłatnej pomocy w zakresie przewidzianym przepisami prawa; w celu uzyskania odpowiedniej pomocy należy zgłosić się do organu właściwego ze względu na miejsce zamieszkania konsumenta;

2) prawo skorzystania z postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich prowadzonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich; w tym celu Konsument powinien złożyć wniosek do właściwego dla Sprzedawcy podmiotu uprawnionego (rejestr podmiotów znajduje się pod adresem: www.uokik.gov.pl). Konsument może skorzystać również z platformy ODR dostępnej pod adresem:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=PL.

3) prawo dochodzenia swoich roszczeń przed właściwym stałym sądem polubownym tworzonym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej składając w tym celu do sądu wniosek o rozpatrzenie sporu między konsumentem a przedsiębiorcą;

7.     W przypadku nieuwzględnienia przez Sprzedawcę roszczeń Klienta związanych z wadliwością towaru, Sprzedawca informuje Klienta o podmiocie uprawnionym właściwym do rozwiązania sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą oraz o tym, czy zamierza wziąć udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, czy też odmawia takiego udziału.

 

Ochrona danych osobowych

Artykuł 9

 

1.Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca - PHU JUREX MARCIN JEZIORSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA

2. Dane osobowe Klientów są zbierane i przetwarzane przez Sprzedawcę w celu realizacji zawartej z Klientem umowy sprzedaży oraz (jeśli Klient dokonał zapisu podając swój adres e-mail) w celu przesyłania newslettera, jak również w celu realizacji zawartej z Klientem usługi prowadzenia konta w Sklepie (o ile Klient zawrze taką umowę).

3. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klient ma prawo do:

a)       płatność przy odbiorze – zapłata następuje do rąk Sprzedawcy albo przewoźnika przy obiorze przesyłki,

b)      przedpłata na rachunek bankowy Sprzedawcy – wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Sprzedawcy nr 98 1020 1752 0000 0802 0164 1471 w terminie 3 dni od dnia otrzymania Potwierdzenia Realizacji Zamówienia.

a)       odbiór osobisty,

b)      przesyłka

 

Procedura składania zamówienia

Artykuł 4

 

  1. Sprzedawca porozumiewa się z Klientem za pośrednictwem poczty e-mail i/lub telefonicznie. Klient ma możliwość porozumiewania się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty e-mail i/lub telefonicznie.

  2. niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi danych (art. 6 ust. 1 lit. e RODO),

  3. uzasadniony interes prawny ADO (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  4. dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO1);

  5. sprostowania danych osobowych (art. 16 RODO);

  6. żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach określonych w art. 17 ust. 1, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisie art. 17 ust. 3 RODO;

  7. żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 18 RODO;

  8. przenoszenia danych w przypadkach określonych w przepisach art. 20 RODO;

  9. Wybór sposobu dostawy i formy płatności następuje przy wypełnianiu formularza Zamówienia.

  10. Koszty przesyłki zależne są od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności i są widoczne przy każdej z dostępnych form przesyłki.

  11. Informacje, o których mowa w ust. 2-4 oraz ust. 6 są widoczne po wejściu przez Klienta do Koszyka Sklepu internetowego.

  12. Kupujący może wybrać formę płatności spośród następujących form:

  13. Składanie zamówienia polega na wyborze pozycji towarowych z grup produktowych Katalogu w określonej ilości i przeniesieniu ich do Koszyka Sklepu internetowego. Następny krok to użycie „Przejdź do zamawiania” i wypełnienie wszystkich pól wymaganych formularza składania zamówienia wraz z wyborem rodzaju dokumentu rozliczeniowego. Ostatni krok to zatwierdzenie wprowadzonych danych przez użycie przycisku „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. W tym momencie zamówienie zostaje formalnie złożone co jest potwierdzane wyświetleniem strony potwierdzenia, zawierającej numer nadany zamówieniu w Sklepie internetowym.

  14. Czas realizacji zamówienia podany jest w ……………………….

  15. Kupujący może wybrać sposób dostawy spośród następujących:

  16. Szczegółowe zasady świadczenia na rzecz Klientów usługi prowadzenia konta w Sklepie internetowym określa Regulamin konta w Sklepie internetowym.

  17. Zamówienie bez zakładania konta w Sklepie internetowym – w tej sytuacji przy składaniu Zamówienia Klient podaje wyłącznie dane umożliwiające Sprzedawcy prawidłową realizację i udokumentowanie transakcji oraz kontakt z Klientem. Podane przez Klienta dane są wykorzystywane wyłącznie do tej konkretnej transakcji, przy której zostały podane i wykorzystywane wyłącznie w celach, do których zostały podane (nie są nigdzie przechowywane). Klient korzystający z tej formy zakupów nie ma możliwości śledzenia historii swoich zamówień i przy każdym kolejnym zamówieniu składanym w tej formie będzie proszony o podanie danych.

  18. Zamówienie z wykorzystaniem konta w Sklepie internetowym – Klient, który chce założyć konto w sklepie internetowym, przy zakładaniu tego konta jest proszony o podanie danych umożliwiających Sprzedawcy prawidłową realizację i udokumentowanie transakcji realizowanych na podstawie Zamówień składanych za pośrednictwem tego konta. dostęp do konta Klienta będzie dla niego możliwy po wpisaniu loginu i indywidualnie ustalonego przez Klienta przy zakładaniu konta hasła. Klient, który przy składaniu Zamówienia korzystał z konta, ma możliwość śledzenia historii swoich zamówień, …………………….., ……………………….., ………………………..

  19.  


 

Proszę czekać, trwa ładowanie...
}